BILANCE ROKU 2009

07.01.2009 19:59

ROK 2008

  Rok 2009 nebyl úspěšný pro mě ani pro mou rodinu ani pro potkánky. Rozhodla jsem se sepsat,co se celý rok odehrávalo s velký přáním,aby nastávající rok byl lepší! Vše začalo hned na začátku roku 2008,kdy po operaci mého milovaného dědy se zjistilo,že rakovinou není napadená jen ledvina,ale už celé tělo,zřejmě včetně mozku.Děda chřadnul,přestával jíst a 27.března 2008 zemřel.Dodnes si myslím,že se na tom zásadně podíleli doktoři a hlavně sestry v Kladenké nemocnici.

Osud byl však neúprosný a pokračovalo se s katastrofami dál,babičku začala velmi zlobit kolena,zapsala se proto do pořádníku na operaci.

V srpnu nám náhle po třech dnech malátnosti a návštěvech  k veterináři odešla milovaná Lucy PotkanMarvel.

Pak tátu srazilo na kole auto,naštěstí bez vážnějších ranění,i když to vypadalo děsivě.

Na výstavě potkanů v Lounech jsem objevila Maggie bouličku pod krkem,byl to ,,jen" abces,již zapouzdřený,lečení proběhlo bez větších komplikací!

Následovala smrt naší pudlice Darinky,babička ji měla 15let a kvůli psychickému vypětí,že o ní přijde se dostala babička do nemocnice.Začalo jí zlobit srdíčko,nakonec musela na zákrok do nemocnice v Motole.

Další ránou osudu byla smrt našeho souseda na chatě,tentokrát se ho druhá babička snažila zachránit,oživovala ho až do příjezdu sanitky,marně.

I přesto,že tento rok se mi moc nevedlo,rozhodla jsem se nakrýt Carmen PotkanMarvel,její porod byl dlouhý a vyčerpávající,z devíti narozených miminek přežili pouze 4! Na tělě Carmen se začaly objevovat bouličky,nebolí jí,chodíme pravidelně k veterináři,zatím nevíme co to je!

Tři dny před Vánoci měli rodiče autonehodu,narazil do nich autobus,neviděl je!

Doufám,že takhle hrozný rok již nikdy nebude následovat!Dal mi spoustu nepříjemných životních zkušeností!Všem Vám přeji,aby Váš rok 2009 byl co nejlepší a nejúspěšnější,to samé samozřejmě přeji i vašim potkánků! :)